Filialna Szkoła Podstawowa w Starym Żmigrodzie w Zespole Szkół w Nowym Żmigrodzie
Strona główna Galeria Kontakt S.P. w Nowym Żmigrodzie
Wycieczka do Pijalni Czekolady w Korczynie

5 czerwca o godz.620 wybraliśmy się do Pijalni Czekolady w Korczynie. Podróż trwała godzinę. Na miejscu pani powitała nas talerzem czekolady.

Poznaliśmy drzewo kakaowca, produkcję czekolady od ziarna do tabliczki czekolady. Samodzielnie dekorowaliśmy tabliczkę czekolady i lizaka, które zabraliśmy do domu. Oglądaliśmy także film pt.” Jak się robi kakao”. Po filmie pani zaproponowała konkurs o złoty bilet. Było trzy pytania, na które Karolinie Hani i mnie udało się odpowiedzieć, po czym ja wylosowałem główną nagrodę o wartości 25 zł. Na koniec panie kupiły nam lody i zaproponowały salę zabaw. To był dzień czekoladowych słodkości i niespodzianek.

Oskar Syguła – kl.III

Napiane przez Dorota Marchewka, dnia 2019-06-13 o godzinie 23:47:08
Wycieczka do Remizy OSP w Starym Żmigrodzie

W poniedziałek 3 czerwca 2019r. strażacy zaprosili nas do remizy.

Pan komendant opowiadał nam o zawodzie strażaka, m.in. jak postępować w razie pożaru lub powodzi. Zakładaliśmy stroje strażaków: kombinezon, kask a nawet buty. Później wszyscy razem wsiedliśmy do wozu strażackiego i jeździliśmy na sygnałach po całej wiosce. Na koniec dostaliśmy od strażaków prezenty i wróciliśmy do szkoły.

Karolina Musiał – kl. III

Napiane przez Dorota Marchewka, dnia 2019-06-13 o godzinie 23:11:14
Wyjazd do Soliny

28 maja 2019r. pojechaliśmy na wycieczkę szkolną do Soliny. O godz. 830 przyjechał po nas BUS i ruszyliśmy w drogę.

Zwiedzanie Soliny rozpoczęliśmy od rejsu po Jeziorze Solińskim. Widoki były bardzo ładne. Następnie przeszliśmy przez całą zaporę. Wymienialiśmy między sobą wiadomości na temat elektrowni wodnej i oglądaliśmy pływające po wodzie kaczki. Na zakończenie pobytu w Solinie zakupiliśmy pamiątki i zjedliśmy smaczny obiad. Pogoda nam się udała. Wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni i w wesołych nastrojach wróciliśmy do domu.

Maja Dybaś - kl. III

Napiane przez Dorota Marchewka, dnia 2019-06-13 o godzinie 22:36:03
Święto Mamy i Taty 2019'

Dzień 26 maja i 23 czerwca - to najpiękniejsze i najbardziej osobiste święta w roku. To święta pełne kwiatów i serdecznych życzeń. W tych dniach każda mama jest najpiękniejsza, najukochańsza, a tata najlepszy na świecie dla swojego dziecka.

Mama i tata - to synonimy miłości i dobra, ciepła rodzinnego i szczęścia, przywiązania, przyjaźni i wiary w to wszystko, co piękne i szlachetne.

W bieżącym roku szkolnym Dzień Mamy i Taty świętowaliśmy 23 maja. Spotkanie było okazją do spędzenia razem miłych, radosnych chwil.

Sala przedszkolna stała się sceną, na której dzieci w pięknych strojach zaprezentowały przed rodzicami program artystyczny, będący upominkiem, a jednocześnie wyrazem ich wdzięczności, szacunku i miłości dla najdroższych im osób.